Zapytaliśmy największe firmy dostarczające ofertę filmową w postaci VOD czy planują jakieś specjalne oferty z okazji Euro 2012. Okazało się, że z polskimi oferentami usługi VOD coś jest nie tak… Żadna firma nie oferuje promocji, a przecież to okazja niesamowita.
Najśmieszniejsze, że kilka firm odpisało nam, że nie są oficjalnymi sponsorami Euro 2012 i dlatego nie mogą oferować promocji z tym związanej. Czy tam pracują ludzie niespełna rozumu? Przecież można zrobić promocję pod tytułem “Nie jestem kibicem” i w czasie meczów wypożyczać filmy o 50% taniej. Albo odwrotnie – w czasie gdy nie ma meczów oferować taniej filmy związane z piłką nożną. Pomysłów można mieć mnóstwo. I wcale nie trzeba być sponsorem Euro 2012, żeby takie oferty proponować.
Jedynie Kinoplex przygotował coś ciekawego. 13 czerwca o godzinie 13 będzie miała miejsce premiera w internecie spektaklu teatralnego “Faza delta”.
“Trzech chłopaków z osiedla kocha piłkę nożną. Umawiają się na wspólną sobotnią imprezę. Ma być tak jak zwykle – wesoło i odjazdowo. Będzie alkohol, będzie też miejscowa femme fatale, a w którymś momencie dla uatrakcyjnienia imprezy ktoś wyjmie z tylnej kieszeni spodni dopalacze-umilacze. Ponura rzeczywistość zamieni się w weekendową kolorową bajkę. I tak tytułowa, upragniona przez bohaterów “Faza delta” trwa aż do poranka, kiedy to do drzwi imprezowiczów zajrzy policja i na posterunku zmusi ich do przeprowadzenia rekonstrukcji zdarzeń. Dopiero podczas jej trwania, odkryją, że kolorowy film z wczorajszej nocy jest również zapisem dokonanej przez nich zbrodni. Pytanie tylko, czy ktokolwiek z nich zdolny jest do odczucia “moralnego niepokoju” z powodu popełnionej zbrodni? Czy też każdy z nich pozostanie w swojej “fazie delta”?”.
Brawo za wykorzystywanie nowej technologii do prezentowania sztuki. Szkoda, że nikt inny nie chce wykorzystać Euro 2012 do promocji swoich usług.