News

VOD i Euro 2012

Zapytaliśmy największe firmy dostarczające ofertę filmową w postaci VOD czy planują jakieś specjalne oferty z okazji Euro 2012. Okazało się, że z polskimi oferentami usługi VOD coś jest nie tak… Żadna firma nie oferuje promocji, a przecież to okazja niesamowita.

Najśmieszniejsze, że kilka firm odpisało nam, że nie są oficjalnymi sponsorami Euro 2012 i dlatego nie mogą oferować promocji z tym związanej. Czy tam pracują ludzie niespełna rozumu? Przecież można zrobić promocję pod tytułem „Nie jestem kibicem” i w czasie meczów wypożyczać filmy o 50% taniej. Albo odwrotnie – w czasie gdy nie ma meczów oferować taniej filmy związane z piłką nożną. Pomysłów można mieć mnóstwo. I wcale nie trzeba być sponsorem Euro 2012, żeby takie oferty proponować.

Jedynie Kinoplex przygotował coś ciekawego. 13 czerwca o godzinie 13 będzie miała miejsce premiera w internecie spektaklu teatralnego „Faza delta”.

Trzech chłopaków z osiedla kocha piłkę nożną. Umawiają się na wspólną sobotnią imprezę. Ma być tak jak zwykle – wesoło i odjazdowo. Będzie alkohol, będzie też miejscowa femme fatale, a w którymś momencie dla uatrakcyjnienia imprezy ktoś wyjmie z tylnej kieszeni spodni dopalacze-umilacze. Ponura rzeczywistość zamieni się w weekendową kolorową bajkę. I tak tytułowa, upragniona przez bohaterów „Faza delta” trwa aż do poranka, kiedy to do drzwi imprezowiczów zajrzy policja i na posterunku zmusi ich do przeprowadzenia rekonstrukcji zdarzeń. Dopiero podczas jej trwania, odkryją, że kolorowy film z wczorajszej nocy jest również zapisem dokonanej przez nich zbrodni. Pytanie tylko, czy ktokolwiek z nich zdolny jest do odczucia „moralnego niepokoju” z powodu popełnionej zbrodni? Czy też każdy z nich pozostanie w swojej „fazie delta”?”.

Brawo za wykorzystywanie nowej technologii do prezentowania sztuki. Szkoda, że nikt inny nie chce wykorzystać Euro 2012 do promocji swoich usług.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *